| Dražbe na rebelde.si | |
|
|
Avtor | Sporočilo |
---|
Ninaa Admin
Osebno sporočilo: : El golpe de luz me cegó o fue mi intuición que fallo tal vez elegí recorrer el camino más largo el caso es que fui tras de ti<3 Razpoloženje :
| Naslov sporočila: Dražbe na rebelde.si Sre Mar 24, 2010 11:59 am | |
| Ker v pomoči za fundacijo z nami sodeluje forum rebelde.si se tudi tam nahajajo dražbe za zanimive artikle, katerih izkupiček pošljemo skupaj z našim na fundacijo!
V tej temi se bodo nahajale dražbe, ki jih lahko najdete tam. | |
|
| |
Ninaa Admin
Osebno sporočilo: : El golpe de luz me cegó o fue mi intuición que fallo tal vez elegí recorrer el camino más largo el caso es que fui tras de ti<3 Razpoloženje :
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Sre Mar 24, 2010 12:05 pm | |
| Zapestnica Chris (link) Zapestnica Chris je ponovno odprta dražba, že ste jo lahko našli med našimi dražbami, a ker denarja nismo prejeli, smo artikel ponovno dali na dražbo, tokrat na rebelde.si. | |
|
| |
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Sre Mar 24, 2010 12:08 pm | |
| TrakciTrakci so bili naša sedma dražba, denarja nismo prejeli, zato smo se odločili da trakcem damo drugo priložnost. Na voljo so na dražbi, na zgornjem linku! | |
|
| |
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Sre Mar 24, 2010 12:10 pm | |
| | |
|
| |
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Sob Mar 27, 2010 9:40 pm | |
| | |
|
| |
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Ned Apr 04, 2010 12:46 pm | |
| | |
|
| |
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Ned Apr 04, 2010 4:50 pm | |
| | |
|
| |
rbd_fan_forever Curioso
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Pon Apr 05, 2010 2:18 pm | |
| Jst bi obesek za ključe...kok je? xD Pa trakec od dul pa tamali trakci po kolko so | |
|
| |
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Pon Apr 05, 2010 2:38 pm | |
| Šibej na rebelde.si pogledat kakšno je stanje..cena se dviga pod sliko če kliknš na obesek za ključe te bo tja vrglo, traki pa so zaključeni | |
|
| |
rbd_fan_forever Curioso
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Pon Apr 05, 2010 5:03 pm | |
| | |
|
| |
nezaa Dulce's team
Razpoloženje :
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Pon Apr 05, 2010 5:55 pm | |
| - rbd_fan_forever je napisal/a:
- Lohk link prosim :p
Če klikneš na napis pod vsako sliko te avtomatsko preusmeri na tisto stran. | |
|
| |
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Sre Apr 14, 2010 12:46 am | |
| | |
|
| |
nezaa Dulce's team
Razpoloženje :
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Ned Apr 18, 2010 12:49 pm | |
| | |
|
| |
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Sre Apr 21, 2010 11:55 pm | |
| | |
|
| |
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Sob Maj 15, 2010 11:56 am | |
| - Ninaa je napisal/a:
Zapestnica Chris (link) Zapestnica Chris je ponovno odprta dražba, že ste jo lahko našli med našimi dražbami, a ker denarja nismo prejeli, smo artikel ponovno dali na dražbo, tokrat na rebelde.si. PONOVNO ODPRTA! | |
|
| |
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Sob Maj 15, 2010 11:58 am | |
| | |
|
| |
nezaa Dulce's team
Razpoloženje :
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si Čet Okt 07, 2010 2:50 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Naslov sporočila: Re: Dražbe na rebelde.si | |