Ninaa Admin
Osebno sporočilo: : El golpe de luz me cegó o fue mi intuición que fallo tal vez elegí recorrer el camino más largo el caso es que fui tras de ti<3 Razpoloženje :
| |
Ninaa Admin
Osebno sporočilo: : El golpe de luz me cegó o fue mi intuición que fallo tal vez elegí recorrer el camino más largo el caso es que fui tras de ti<3 Razpoloženje :
| Naslov sporočila: Re: Oddane donacije DMworlda Slovenia. Pon Mar 15, 2010 4:16 pm | |
| Naše drugo nakazilo bo šlo za prizadete v potresu v Chilu!! Hvala vsem, ki ste sodelovali, z dražbami in donacijami pa seveda še naprej nadaljujemo!!L.P., Dulce's Team. | |
|
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Oddane donacije DMworlda Slovenia. Sre Apr 21, 2010 11:56 pm | |
| | |
|
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Oddane donacije DMworlda Slovenia. Sob Maj 22, 2010 9:14 pm | |
| | |
|
Ninaa Admin
| Naslov sporočila: Re: Oddane donacije DMworlda Slovenia. Sob Okt 16, 2010 3:28 pm | |
| mal zamujam z objavo tegale, pardon plačilo naročenih majic | |
|
Sponsored content
| Naslov sporočila: Re: Oddane donacije DMworlda Slovenia. | |
| |
|